Cenne właściwości migdałów kalifornijskich

Chcąc zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie warto wyeliminować ze swojej diety wszystkie wysoko przetworzone przekąski takie jak chipsy, paluszki, ciasteczka czy wafelki. Nie musimy jednak zupełnie rezygnować z przekąsek między posiłkami. Dużo lepszym wyborem będzie postawienie na naturalne składniki. Sprawdzą się tutaj choćby orzechy i bakalie. 

Pyszny smak migdałów kalifornijskich

migdały kalifornijskieWybór orzechów i bakalii w sklepach jest obecnie ogromny. I tak, możemy wybierać spośród orzechów włoskich, laskowych, brazylijskich czy nerkowców. Nie zapominajmy jednak o migdałach i ich cennych właściwościach. Migdały wyróżniają się ciekawym, delikatnym smakiem. Smakują niemal każdemu z nas. Możemy spożywać je samodzielnie lub dodawać do ulubionych posiłków. Warto wzbogacić nimi naszą owsiankę, sałatkę lub dodać do domowych wypieków. Są one cennym źródłem wielu witamin i dobroczynnych składników odżywczych. Dostarczają nam one cynku, żelaza, potasu czy manganu. Są dobrym źródłem kwasu foliowego, niacyny i błonnika pokarmowego. Zawierają one kwasy nienasycone oraz białko. Ich włączenie do codziennej diety zadziała pozytywnie na nasz układ sercowo-naczyniowy, obniża ciśnienie oraz poziom złego cholesterolu. Są one polecane osobom narażonym na cukrzycę, a także tym dbającym o swoją sylwetkę. Takie migdały kalifornijskie wzmocnią naszą odporność, co jest szczególnie ważne w sezonie jesienno-zimowym. Warto więc włączyć je na stałe do naszego menu. 

Aby zadbać o swoje zdrowie i dobre samopoczucie powinniśmy zamienić wszelkie niezdrowe przekąski na te naturalne. Sprawdzą się tutaj między innymi migdały kalifornijskie. Są one nie tylko smaczne, ale dostarczą nam również wielu cennych witamin. Dodawajmy je do owsianek, jogurtów czy sałatek. Doskonale uzupełnią smak każdego dania.