Co warto zawrzeć w opisie konta firmowego?

Wiele przedsiębiorstw inwestuje obecnie fundusze w celu promocji swojej oferty w mediach społecznościowych. Dostępne są również inne portale, które skierowane są głównie do biznesu i pozwalają nawiązywać nowe, wartościowe kontakty. Dzięki nim możliwe jest znaczne poszczerzenie strefy wpływów, a często i rozwój sieci sprzedaż co przekłada się na zwiększenie obrotów oraz zysków.

Procedura zakładania konta w mediach społecznościowych

linkedin konto firmoweWłaśnie dlatego każde przedsiębiorstwo powinno rozważyć dostępne opcje i wybrać te, które przynoszą największe korzyści. Jedną z takich platform jest z całą pewnością linkedin konto firmowe na tym portalu zakłada się w kilku prostych krokach. W celu stworzenia Linkedin page konieczne jest posiadanie konta osobistego z potwierdzonymi danymi. Osoba zakładająca page powinna mieć upoważnienie firmy do wykonania tej operacji, jej profil powinien być nie nowszy niż 7 dni, a w kontaktach powinno znaleźć się co najmniej kilka pozycji. Jeśli wszystkie te wymogi są spełnione można przystąpić do założenia profilu. W pierwszym kroku wybierana jest wielkość firmy. Następnie konieczne jest uzupełnienie podstawowych informacji takich jak nazwa, publiczny adres URL, branża czy logo. Po utworzeniu page warto zadbać o aspekt wizualny ponieważ konto na Linkedin jest znakomitą wizytówką przedsiębiorstwa. Należy więc dodać zdjęcie główne o odpowiedniej rozdzielczości oraz logo. Ważny jest również tak zwany content. W tym celu należy przygotować slogan przedsiębiorstwa oraz krótki jego opis.

Dzięki temu odwiedzający profil mogą bardzo szybko zapoznać się z tym co oferuje dana firma oraz czym się zajmuje. Są to niezwykle cenne informacje pozwalające w przyszłości znaleźć odpowiednich kontrahentów do realizacji wspólnych działań. Jak widać obecnie dostępne są możliwości, które pozwalają promować przedsiębiorstwo w mediach społecznościowych. Należy jednak umiejętnie dobierać portale tak żeby jak najlepiej przedstawić w nich markę.